PRAVILA I USLOVI KORIŠTENJA
Za sve narudžbe vrijednosti preko 100,00KM, na području cijele Bosne i Hercegovine, dostava je besplatna. Za narudžbe vrijednosti do 100,00KM trošak poštarine iznosi 8,00KM.
Isporuka se vrši do adrese naznačene u narudžbenici. Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi proizvode u stambeni prostor.
Sva naručena roba dostavlja se u roku od 3 radna dana od dana izvršenja narudžbe.
Narudžbe plaćene preko računa se isporučuju u roku od 3 radna dana od evidentiranja uplate.
Tokom same dostave kupac komunicira sa predstavnicima brze pošte.
Neophodno je da prilikom preuzimanja pošiljke na adresi kupca bude prisutna osoba starija od 18 godina.
Potrebno je predstavnicima brze pošte omogućiti nesmetan prilaz objektu pred koji treba dostaviti proizod/e (npr. ukloniti snijeg, led, krhotine i druge smetnje).
Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24 sata od trenutka prijema.
Isporuka se vrši do adrese naznačene u narudžbenici. Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi proizvode u stambeni prostor.
Sva naručena roba dostavlja se u roku od 3 radna dana od dana izvršenja narudžbe.
Narudžbe plaćene preko računa se isporučuju u roku od 3 radna dana od evidentiranja uplate.
Tokom same dostave kupac komunicira sa predstavnicima brze pošte.
Neophodno je da prilikom preuzimanja pošiljke na adresi kupca bude prisutna osoba starija od 18 godina.
Potrebno je predstavnicima brze pošte omogućiti nesmetan prilaz objektu pred koji treba dostaviti proizod/e (npr. ukloniti snijeg, led, krhotine i druge smetnje).
Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24 sata od trenutka prijema.
OSTALI UVJETI DOSTAVE
Svi proizvodi su adekvatno zapakovani kako bi se spriječila eventualna oštećenja koja nastaju prilikom uobičajenog rukovanja robom u transportu.
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah reagovati ukoliko su na pošiljci vidljiva spoljašnja oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je obavezan potpisati otpremnicu koju uzima predstavnik brze pošte. Otpremnica se smatra potvrdom o dostavi i preuzimanju robe.
Za sva dodatna pitanja, reklamacije ili provjeru trenutne lokacije pošiljke kontaktirati osoblje ABITEC-a na e-mail adresu abitec@bih.net.ba.
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah reagovati ukoliko su na pošiljci vidljiva spoljašnja oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je obavezan potpisati otpremnicu koju uzima predstavnik brze pošte. Otpremnica se smatra potvrdom o dostavi i preuzimanju robe.
Za sva dodatna pitanja, reklamacije ili provjeru trenutne lokacije pošiljke kontaktirati osoblje ABITEC-a na e-mail adresu abitec@bih.net.ba.